sunnuntai 18. tammikuuta 2015

Bileet

Halusin tehdä jo ensimmäisistä, synttäripäivänä pitämistäni 30v-bileistä tekstin, mutta sensuroin sen ennen kuin ehdin aloittaakaan. En tiedä kuinka korrektia on kirjoittaa bilepostaus mutta teen sen nyt kuitenkin - nyt oli nimittäin 30v-trilogiani toinen osa, teemana mimmiräp - sloganilla Kovempaa!!

Varsinaisista bileistä ei ole tähän hienoja kohtauksia laitettavaksi. Mutta hauskaa oli. On niin kivaa, kun on kavereita, joiden kanssa voi tanssia. Jotka tulevat juhliin, vaikka se vaati valitsemista jättää väliin jotain muuta. Joiden kanssa on vaan niin hyvä heittää läppää, ihan jo koska tunnetaan niin hyvin. Ja jotka kestävät esim. sen, että heidät pakotetaan esiintymään Legolaksena.



Ja niitä, jotka itse pyytävät uusintaottoa viime bileiden Gandalf-visiitistä. ("Mut mulla ei oo partaa! Tai hei, onhan mulla tää karvaliivi!")



Ja sitten niitä, jotka vapaaehtoisesti auttavat kaikessa mahdollisessa - ensin ennen bileitä, ja sitten vielä tiskaamalla, kun muut suunnittelevat täyttä päätä jatkoja. ("Kattokaa, hobitit tiskaa. Kuin söpöä!!")


Niin niistä jatkoista siis.

"Nyt me lähdetään baariin!"
"Ai tohon lähelle?"
"Ei, ku Helsinskyyn!"
...
(autossa)
"Vai pitäiskö sittenkin mennä lähibaariin? Miten mä pääsen muuten yöllä kotiin? Mehän oltas siellä perilläkin kamalan myöhään? Mitä me nyt tehään? Ääää"
"NO MIHIN MÄ NYT AJAN?"
"Helsinskyyn!"
...
(melkein perillä)
"Voi ei, mua väsyttää! Mun täytyy lähteä ekalla bussilla takasin kotiin! Ja mulla on kamala nälkäkin!"
"Ota tästä näitä kuivahedelmiä..."
"Kiitos. Mut mä oon ihan poikki! Mitä me tehään! Ääää!"
"No, mitä me nyt tehään sitten?"
"Mennään tietysti baariin! WUHUUUU!"
...
(Narikassa)
"Ja sitten toi pipo pitäis jättää tähän."
"Mitä? EI! Tää on mun bilepipo!"
"No katsotaas..." (soittaa puhelimella) "Tässä on yksi neiti joka haluaisi pitää pipon osana asuaan, käykö se?" (nyökkää minulle) "Onnistuu."
"Jee! Bilepipo!!!"
Kaveri: "Niin siis onks toi oikeesti Watsonin pipo...?"
...
(3 tuntia myöhemmin)
"Oho, meidän ois pitäny kääntyä tosta..."
"Käänny, käänny!"
"...nyt noi pysäyttää meijät."
"Mitä, onks siel poliisit?! Eikä... Ei oo todellista... Sori!"
Poliisi: "Ja mitäs tässä oikein tapahtui?"
"Me ajettiin ohi, toi käski mun kääntyä ja mä käännyin."
"Puhallapas tähän kiva pitkä puhallus."
...
"No niin, en mä teille mitään sakkoja anna, mutta ensi kerralla ajakaa ohi ja palatkaa takaisin."




En vaan pääse yli siitä, miten hauskaa oli :D Kiitos rakkaat! Olette vaan parhaita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti